Black, Holly - série Krutý princ

Krutý princ

Vítejte ve světě, kterému vládnou nelítostné víly! První díl napínavé fantasy série.
Jude bylo sedm, když jí zabili rodiče a unesli spolu se sestrami na proradný dvůr víl. O deset let později ale netouží Jude po ničem jiném než patřit mezi víly. A to i přes to, že je smrtelná. Většina víl lidmi pohrdá a nejvíce podlý princ Cardan. Aby Jude získala vysněné místo u dvora, musí se princi postavit. Zaplete se však do intrik, a když hrozí, že násilí zničí slavný dvůr, rozhodne se pro pochybné spojenectví, které ji může stát život.
Knihu najdete => Krutý princ

Za knihu díky Pavluš 😍

86 komentářů:

  1. Díky za knížku. Druhý díl prosím nemáte? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mužu se zeptat? Jak tu knihu stáhnete? Mě to totiž nefunguje... :(

      Vymazat
  2. Ďakujem moc za knihu <3 uvítala by som aj druhý diel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já :) ale zatím jsem nikde nenašla. Jakmile bude, okamžitě pošlu do éteru :)

      Vymazat
    2. Mohla by som ťa nejako kontaktovať, prosím? Ohľadom knihy.

      Vymazat
  3. Tuhle knihu miluji, moc za ni děkuji <3

    OdpovědětVymazat
  4. Moc a moc děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Našla jsem na uložtu druhý díl :)
    https://ulozto.sk/file/91ITdajEg51G/holly-black-podly-kral-pdf

    OdpovědětVymazat
  7. Potřebuji druhý díl :D Prosím

    OdpovědětVymazat
  8. na kterých stránkách jsou nejlepší citáty, které můžu vyuřít fo čd?

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, máte prosím někdo druhý díl, případně kde mohu stáhnout? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://www.edisk.cz/stahni/95146/holly_black___kruty_princ.epub_1.63MB.html/

      mělo by jít vše v pořádku :)

      Vymazat
  10. Neměl by náhodou někdo třetí díl?

    OdpovědětVymazat
  11. Má někdo prosím ten druhý dil?? 😊😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaký máš mail, pošlu ti ho :)

      Vymazat
    2. Taky scháním

      Vymazat
    3. vordam88@email.cz poprosím sem ❤️❤️ děkuju

      Vymazat
    4. poslala by jsi mi ho taky prosím na: doudova.verca@seznam.cz

      Vymazat
    5. Můžu prosím taky? ema@chocholac.com

      Vymazat
    6. Ahoj, mohu poprosit o zaslani 2. pripadne i 3. dilu na mail? Diky Martin (martin.meluzin@gmail.com)

      Vymazat
    7. Zdravím, mohla bych taky poprosit o zaslání 2. a případně 3. dílu na email? @peskova.jitka@post.cz
      dekuju moc :)

      Vymazat
    8. Můžu taky poprosit o zaslani 2. a (jestli mate) 3. dilu na mail? bety18738@gmail.com
      dekuju

      Vymazat
    9. Mohu poprosit taky o zaslání 2. popřípadě i 3. dílu?
      Kdyžtak prosím na aneta.pavlikova@post.cz děkuju moc

      Vymazat
  12. https://ulozto.sk/file/BoeODLqoUQzl/holly-black-podly-kral-pdf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2. díl. zde. A nemáte někdo třetí díl? Děkuji. Hanka

      Vymazat
    2. Našla jsem jenom v angličtině, pokud máte někdo zájem můžu poslat do messengeru v pdf :)

      Vymazat
  13. Ahoj, nemáte prosím někdo druhý díl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, mužů poslat na mail

      Vymazat
    2. Můžu poprosit o zaslání na mail vordam88@email.cz moc prosím 🙏😊

      Vymazat
    3. Můžu taky poprosit o zaslání na mail prosím? shawn.mendes88@seznam.cz

      Vymazat
    4. Mohla bych taky poprosit? Druhý a 3 díl kdyby někdo měl? Moc děkuji
      Piipaaa@seznam.cz

      Vymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, kdyby jste někdo měl zájem tak tady posílám link na discord: https://discord.gg/PWpDEXqD kde se bavíme o knížkách a můžete tam nalézt i typy na nové knihy. Já sama jsem se tam dnes přihlásila a vřele doporučuji. Jsou tam moc fajn holky, samozřejmě milují knihy stejně jako my. A hlavně všechny víte, že jsme jiný, ale tam hned zapadnete. Poznáte, že v tom nejste samy, že je nás tu víc, které chtějí utéct do jiného kouzelného světa!❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ráda bych se připojila. Bohužel pozvánka už vypršela. Mohla by jsi mi poslat novou?
      <3

      Vymazat
  16. Zdravím, chci se zeptat, má někdo 2. díl Krutého prince? Kdyby jo, nemohly by jste mi ho poslat, nebo dát link na stránku kde by jsem si to mohla stáhnout? Předem děkuji.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už nemusíte, našla jsem to na webu.

      Vymazat
    2. Zdravím, můžu se prosím zeptat na tu stránku? Nemůžu to nikde najít :D děkuju

      Vymazat
  17. Ahojky pokud máte někdo 3 díl mohli byste mi ho prosím poslat na email
    terezaoko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, mohli byste mi taky poslat 3. díl kdyby někdo měl? peskova.jitka@post.cz děkuju :)

      Vymazat
  18. Ahojte, můžu poprosit o 2. a 3.díl, kdyby byl někdo tak hodný? Moc díky
    hanka.buresova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, mohla bych také poprosit o třetí díl? zuzanahamrlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Zdravím, nenašel by se tady někdo, kdo by mi poslal na email 2 a třetí díl? Předem moc děkuji. marketaknoppova02@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojte našel by se někdo kdo má celou sérii? Četla jsem 1 díl a druhý nemūžu sehnat. Kdyby se našel někdo ochotný poslat na mail tak budu moc vděčná. natonka456@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojte,bol by niekto taký dobrý a poslal mi druhý a poprípade ak niekto má aj tretí diel? Ja som našla len jednotku. Ale ostatné neviem vôbec nájsť. Ani na tom uložto to nevidím.
    Ďakujem moc. (natalkapaulovicova44@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  23. Mohla bych poprosit o všechny díly na email FrydlovaKrist@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Zdravíčko. Koukám že třetí díl nikdo nemuže najít.... no kdyby jste to někdo našel tak dejte vědet.
    Mimochodem mám na té serii asi závislost. Což se mi stává u více knížek... každopádně chytám apsťak že nemůžu najiít třetí díl tak si to asi nakonec půjdu koupit. xd

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, mohla bych poprosit o druhý a třetí díl Krutého prince, nemohu je nikde dohledat. Kdyždak pošlete na tento email: petra.baliharova@gmail.com
    Už předem děkuji, jestli mi někdo zašle. Právě jsem dočetla první díl a jsem napnutá, jak struna, jakým směrem se bude příběh odehrávat.

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj mohla bych taky prosím poprosit o druhý a třetí díl krutého prince. Už se úplně třesu na další díly. Ten první díl jsem zhltla jako malinu. Kdyžtak prosím na tento email:jita.vancurova@gmail.com. Mé napnuté nervy vám předem děkují.

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, tretí diel som našla na ulož.to, tu máte link:
    https://uloz.to/file/4Zx9QAl9bmAz/kralovna-niceho-pdf#!ZGuxMwR2AGp0Z2IyZTRkZwt4MGxjA3cOoJWYsyS4JxcHo2ZjAD==

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, prosím pošle mi někdo na gmail 2 a 3 díl? Na uloztu jsem hledala, ale nic jsem nenašla. Předem moc děkuji. Gmail: andelova.mates@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, druhý diel je tu: https://uloz.to/file/QlaSfZw3eFoi/holly-black-podly-kral-pdf#!ZJZlLGR2ZJZ4AmWzMTZ1Z2D0MTD3ZJyiEzIPpJE+nKcmnwuuMN==
      a tretí tu: https://uloz.to/file/emQC3SbnV5eq/kralovna-niceho-pdf#!ZGuvBQR1AGV3LGHlAQL4ZwZmLmH3pJH1IauQA1E6FJyGMzV3

      Vymazat
  29. Nemáte prosím někdo uložený 3.díl? Na uložtu už není k dispozici :(
    (emajerabkova@seznam.cz)
    Byla bych vám hrozně vděčná🥰

    OdpovědětVymazat
  30. Zdravím, poslal by jste mi někdo prosím 3.dil (královna ničeho) na majda.nsoci@gmail.com děkuji

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj všem, nikde jsem nedohledala druhý a třetí díl na stažení, mohl by mi ho prosím někdo poskytnout na email terezka4@centrum.cz ? Předem moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj nemáte někdo prosím 3. díl? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  33. zdravím, máte někdo prosím 3. díl ?? pokud ano zda by šlo zaslat na majda.nsoci@gmail.com
    děkuji

    OdpovědětVymazat
  34. Mohu také poprosit o třetí díl na kata.meda@seznam.cz. Díky

    OdpovědětVymazat
  35. Ahojky, viete mi niekto poslař 2.3. diel na e-mail: iska.walker@icloud.com ? vymením za pulměsíční mesto 1 a 2, ak chcete ♥

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj všem, třetí díl je dostupný zde: https://www.academia.edu/77780396/Holly_Black_kralovna_niceho?sm=b

    OdpovědětVymazat
  37. Prosím jak mam stáhnout ten první díl? Nebo kde ho najdu? Mě to furt odkazuje na další stránky ten odkaz:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo mě taky a taky by mě zajímalo jak to udělat :(

      Vymazat
  38. Zdravím neměl by někdo 2 a 3 díl? vaslamova@email.cz děkuju pokud někdo má budu moc vděčná.

    OdpovědětVymazat
  39. Mohla bych se zeptat? Jak si mám ten díl stáhnout? Mě to pořád dokola odkazuje na nějakou stránku zippy share a nevím jak se toho zbavit :( kdyžtak nemohl by mi to někdo prosím poslat na mail? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, napíš mi mail a ja ti ich hneď pošlem.

      Vymazat
    2. Mohla bych poprosit poslat druhý a třetí díl na leludva@seznam.cz?

      Vymazat
  40. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, vedel by mi niekto prosím poslať ten prvý diel na email? Nejde mi to stiahnuť fňuk :(
    Diki
    gajdosova.slavomira@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj, mohol by mi niekto láskavý prosím poslať prvý diel na mail? Druhý aj tretí diel som našla, chýba mi iba ten prvý. Dopredu, moc ďakujem :)
    marianna.krchnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Nemohl by mi prosím někdo poslat ten 1. díl na e mail, nejde mně to vůbec stáhnout strakova.martin@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, pošlete mi prosím někdo 3. díl na email? Nemůžu ho nikde na internetu sehnat. Díky:)
    misskaa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Dobrý den, mohu poprosit zda byste byl někdo tak hodný a poslal mi 2. a 3. díl na můj email: adelahubner@gmail.com?
    Moc předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Všem ❤️❤️ mohl by mi někdo poslat všechny 3 díly na e-mail ? Nemůžu už nikde najít . Moc předem děkuji 😘 miskavasko13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ahojky, mohl byste mi někdo moc prosím poslat všechny tři díly na mail: kainova.katerina003@gmail.com Taky to nikde nemohu najít 🥺 předem moc děkuji 🥰

    OdpovědětVymazat
  48. Zdravím, byl by někdo tak zlatý a poslal mi také prosím na email 2. a 3. díl? Přítelkyni se tato série moc líbí a nemohu nikde volně na internetu vyhledat ;) Domez10@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Zdravím, nevím, jestli tu stále někdo je, ale nemohl by mi někdo poslat 3. díl Královna ničeho na mail? hlouskovaj28@gmail.com
    Případně děkuji moc!

    OdpovědětVymazat
  50. Zdravím, kdyby měl někdo náhodou 2 a 3 díl série a byl by hodný a poslal by mi je na mail, byla bych moc a moc vděčná :) barca.bartkova@gmail.com
    Předem moc děkuju! :)

    OdpovědětVymazat