Mafi, Tahereh - série Roztříštěná

Jsem roztříštěná

(Jsem prokletá.) Mám dar.
(Jsem zrůda.) Jsem víc než jen člověk. 
(Můj dotek je smrtící.) Můj dotek znamená sílu. 
(Jsem jejich zbraň.) Budu se bránit. 

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň. Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…



Jsem Zlomená

Juliette uprchla ze spárů Warnera do Bodu Omega, což je místo ideální pro lidi, jako je ona. Pro lidi s darem. A také je to hlaví ústředí hnutí odporu proti stávajícímu režimu. Konečně je volná a nikdo ji nechce použít jako zbraň. Konečně může svobodně milovat Adama. Ale nikdy se nezbaví svého vražedného dotyku. 
A ani Warnera, který po ní touží víc, než by bylo zdánlivě možné. 

V druhém díle této dystopické trilogie musí Juliette učinit několik životně důležitých rozhodnutí. Musí zjistit, co vlastně chce a o čem si myslí, že je to správné. A možná bude muset volit mezi srdcem a Adamovým životem.

Jsem Rozohněná

Juliette přežila a její příběh pokračuje… Nic už ale není jako dřív. Juliette čeká velká zkouška, musí ovládnout svou sílu a přestat být tou malou zlomenou dívkou. Osud Bodu Omega je nejasný a každý, na kom Juliette kdy záleželo, se ocitl v nebezpečí. Válka je na dosah ruky a Juliette ví, že jediná cesta, jak se udržet naživu, je svrhnout nový systém. Její smrtící dotek přestává být prokletím a stává se velkou výhodou. Ale i tak to sama nedokáže – pomoct jí může jen někdo, o kom byla vždy přesvědčená, že mu za žádných okolností nemůže důvěřovat: Warner

Komplet sérii najdete => série Roztříštěná

6 komentářů:

  1. Úžasná série. Budeš přidávat i 3. díl? Nemůžu se ho dočkat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nemáš ještě ty knihy stažené? Já jsem je nikde nenašla, tak jestli bys mi je poslal/la. Díky

      Vymazat
  2. Ahooj, nemohla bys prosím sérii aktualizovat. Odkaz už není dostupný :((

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, nemáte někdo ještě celou sérii v PDF (knížky již nejsou dostupné) pokud ano tak prosím zda by jste mi je mohli poslat na majda.nsoci@gmail.com děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda bych si knížky stáhla, pokud má někdo stále dostupné prosím o zaslání tereza.praska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, mohla bych taktéž poprosit o zaslání, pokud někdo máte? Opravdu moc bych si sérii chtěla přečíst, ale není k dostání. Děkujuu :)
    Mail: barca.fiser@gmail.com

    OdpovědětVymazat