Maas, Sarah J. - série Dvůr trnů a růží

Dvůr trnů a růží

Úžasný a mrazivý příběh na motivy příběhu Krásky a Zvířete. Když devatenáctiletá lovkyně Feyre zabije v lese vlka, odvleče ji podivný tvor do svého doupěte, které se ukáže být jiným světem. Tam zjišťuje, že únosce není zvíře, ale Tamlin – jedna z nesmrtelných bytostí, které kdysi vládly světu. Nenávist se postupně mění v lásku a Feyre musí přijít na způsob, jak zachránit tajuplný svět i svého únosce.


Dvůr mlhy a hněvu

Feyre přežila střet s Amaranthou a vrátila se na Jarní dvůr. Avšak ani zde nemá klidu, protože ji neustále pronásledují vzpomínky na to, co musela udělat, aby osvobodila Tamlina i jeho lid. A stejně tak nemůže zapomenout ani na smlouvu s Rhysandem, s kterým má strávit jeden týden v měsíci. Ač je nyní vznešenou vílou, srdce má stále lidské. A navíc si postupně uvědomuje, že na obzoru se objevuje ještě mnohem větší zlo, než jaké kdy zažila. A tak zatímco se snaží vyznat v zákrutech vílího života, zjišťuje, že její role zachránkyně ještě neskončila. Avšak dokáže se vyrovnat s nebezpečím, které se k ní blíží?


Dvůr křídel a zmaru

Feyre se vrátila na Jarní dvůr, odhodlaná získat informace o Tamlinových manévrech a jeho spolupráci s Hybernem. Aby to udělala, musí se zapojit do smrtícího tance podvodů – a v něm může jeden chybný krok přivodit zkázu nejen jí, ale i celému světu. Feyre čeká nesnadné rozhodnutí, komu z oslnivých a smrtících Vladařů věřit...

Za knihu velice děkuji Verunce, se kterou jsme si vyměnily řádky a samozřejmě také Maky. Díky děvčata, velmi si toho vážím a určitě ne jenom já  💓

Dvůr mrazu a hvězd

Novela odehrávající se mezi třetím a čtvrtým dílem bestsellerové young adult série Dvůr trnů a růží.
Feyre, Rhysand a jejich nejbližší přátelé pracují na obnově Nočního dvora i válkou zničené země. Ačkoli lidské královny i vílí vládci kují pikle, ve Velarisu alespoň na chvíli nastala sváteční atmosféra. Blíží se totiž oslavy zimního slunovratu. A právě v okamžicích klidu a míru se ukáže, že některé rány ještě nejsou úplně zahojené… Feyre čeká dlouhá cesta plná napětí, vášně, intrik a politikaření, než opravdu zavládne mír.

Knihy jednotlivě:

Komplet série:

Za Dvůr mrazu a hvězd, největší dík sifině 😁


152 komentářů:

  1. ahoj dakujem moc ze pridavas stale knihy. vždy tu nájdem niečo čo ma zaujme prave som dočítala prvú časť a už sa neviem dočkať dalších :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jsi strašně hodná, že sem přidáváš knížky pro ty, kteří čtou v eformě, nevím kde jinde bych hledala, takže jsem ti neskonale vděčná a klaním se. Těším se na další knižky, které přidáš. Už mi dochází příběhy v knihovně.

    OdpovědětVymazat
  3. Objevením této stránky se mi naskytlo přečíst si své oblíbené autorky v ebook verzi. :) Není už někdo kdo by měl třetí díl této série? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  5. A je to tu, stahujte, čtěte :)
    Jen menší poznámka, prosím pěkně, pokud budete mít jakoukoliv knihu o kterou se chcete podělit, pošlete mi jí na email, prosím nevkládejte odkaz na stažení do komentářů. Děkuji všem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nelze stáhnout.. :( soubory neexistují.
      Mohu poprosit o zaslání série na email: dendulka2000@seznam.cz
      Moc prosím a předem moc děkuji.

      Vymazat
    2. Ahoj, taky mi nejde stáhnout, přišla ti na e-mail?

      Vymazat
    3. Ahoj, je ešte možné požiadať o knihu dvur kridel a zmaru. Linky sú nefunkčné. Ďakujem

      Vymazat
  6. neviem ako vám ale mne neide stiahnuť :( stále mi tam vzhadzuje reklamy a to je všetko :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny odkazy jsem zkontrolovala a jsou funkční. Když tak napiš email a pošlu ti to.

      Vymazat
  7. Ahoj, bylo by prosím možné soubory aktualizovat?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, i já bych poprosila o aktualizaci.

    OdpovědětVymazat
  9. prosím o aktualizaci souborů

    OdpovědětVymazat
  10. Moc prosím, taky mi to nejde. Klidně mi je všechny pošli na mail. nikol.koudelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě prosím taky na mail mrkvarajec@gmail.com

      Vymazat
  11. Mě prosím taky juli.lesany@seznam.cz prosím

    OdpovědětVymazat
  12. Pekný deň, mohla by som poprosiť tiez zaslať na mail ?
    bianca.donova97@gmail.com

    Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, moc prosim o zaslani vsech knih na mail, odkaz nefunguje :) mockrat dekuji :) alex.auto@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, já vůbec nevím jak to stahnout. Poradíte mi prosím. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  15. Prosim tez o zaslání na email vavrova02eliska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj. Taky prosím o poslání všech na mail lochneska.M@seznam.cz moc díky 😊

    OdpovědětVymazat
  17. Prosím o zaslání na sedlackovamarika92@gmail.com.
    Děkuji:).

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, taky se přidávám a prosím o zaslání celé série na email enalk@seznam.cz.
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  19. Jelikož tady hodně lidí prosi o to, abyste jim to poslala na email, tak Vám chci poradit, že byste to mohla dát na uloz.to, bylo by to asi jednodušší než to někomu posílat (jestli to vůbec chcete posílat)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, prosím

      Vymazat
    2. ano prosím. chtěla bych si stáhnout hlavně poslední dva díly, dejte to na ulož to

      Vymazat
  20. Prosím o zaslání všech knížek na annamariekopecka@gmail.com. Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  21. Moc prosím o zaslání všech knížek na email allenka8@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Já bych taky prosila zaslání všech dílů na email : a.nezvalova@email.cz
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, taky moc prosím o všechny díly na email :). junkmail7@seznam.cz
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj, taky bych poprosila o poslání všech dílů na email hanicka.macova@seznam.cz
    Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, ráda bych poprosila o zaslání posledních dvou dílů na email
    kkornova4404@gmail.com
    Děkuju moc, přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, rada by som ťa poprosila o zaslanie všetkých dielov na email: lucia.kobolkova12@gmail.com
    Ďakujem veľmi pekne

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, můžu požádat také o zaslání posledních dvou knih na e-mail? petra.musalkova@gmail.com? Moc děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  28. ahoj, jsem tady nová a nevím přesně jak stahovaní z této stránky funguje, ale pokud by bylo možné poslat soubor e-mailem, prosila bych o zaslání na mail: kamila.brezinova04@seznam.cz Moc děkuji předem.

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj všichni. Na ulož.to byl nedávno přidán 3.a 4. díl. Takže můžete stahovat tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Náhodou nemáš dvur kridel a zmaru. Ak áno pošleš?, prosím. 😁zuzanajurcova99@gmail.com

      Vymazat
  30. Ahoj, prý už vypršela platnost stahování :((

    OdpovědětVymazat
  31. Mohl by mi prosím prosím někdo poslat na mail poslední dvě knihy? Děkuju mooc (lucy.nejedla1@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  32. Může mi také někdo poslat soubor ne e-mail. Děkuju
    martinmartinovi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Dobrý den, moc Vás prosím jestli byste mi někdo nezaslali na email poslední dva díly?areisingerova@gmail.com
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
  34. Zdravím, potřebovala bych poslední 2 díly. Byl by někdo tak hodný a poslal mi to na mail: alenkazimova15@gmail.com
    Nikde na ulož.to jsem je nenašla.
    Moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrý den, je nějaká šance, že se odkaz někdy obnoví? Jelikož na Uložto jsem to nenašla a opravdu velice ráda bych si sérii přečetla =)
    Moc Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  36. Zdravím, dneska jsem na stránku zavítala po pár měsících, že si dostáhnu "Dvůr mrazu a hvězd" a zjistila jsem, že soubory neni možné stáhnout. Takže pokud je ta možnost zaslání souboru na email, byla bych za to moc ráda. Můj e-mail je malamichaela05@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Dobrý den, kdyby to bylo nějak možné, šlo by mi celou sérii poslat na ankazyw123@seznam.cz ? Předem mockrát děkuji! <3

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý deň,
    taktiež by som poprosila o zaslanie všetkých častí na a.holla123@gmail.com, prípadne odkaz na uloz.to, nakoľko cez www58.zippyshare.com mi to nejde.
    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  39. Dobrý den, mohl by mi prosím někdo poslat celou sérii na email martinmartinovi@seznam.cz.
    Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  40. Ahojky šlo by je poslat na e-mail xp4.r@seznam.cz , kdyby šlo tak prosím celou sérii. Děkuji Denča

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, mohl by mi prosím někdo poslat celou sérii na email barbora.vrablikova@seznam.cz
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  42. Dobrý den, moc Vás prosím jestli byste mi někdo nemohl poslat na e-mail poslední dva díly? sandrabitalova@seznam.cz. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  43. Dobrý den, prosím o zaslání posledních dvou dílu na e-mail sisinkav.58@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, moc moc prosím o zaslání na mail jarkovska7@seznam.cz.
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj, moc prosím o zaslání dvou posledních dílů na 26miguel26@seznam.cz díky moc

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj, moc moc prosím o zaslání všech dílů na mail fialova.adela@email.cz
    Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, moc prosím o zaslání všech dílů na mail susan.tejklova@gmail.com
    Velmi děkuji

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj , moc prosím o zaslání všech dílů na mail terezaoko@gmail.com
    Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  49. Mohla bych poprosit poslat komplet sérii na m.zavrelova1@seznam.cz
    Děkuji 😊

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, mohli byste mi prosím poslat poslední dva díly na magdahavlen@email.cz
    Děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, moc prosím o zaslání posledních dvou dílů na e-mail terkiaterinka@seznam.cz
    Děkuji mnohokrát

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj, moc prosím o zaslání série na e-mail: neytiri21@seznam.cz
    Odkaz bohužel nefunguje.

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj, bohužel přes odkazy mi to nelze stáhnout. Mohu požádat o zaslání celé série, prosím?
    dendulka2000@seznam.cz
    Moc předem děkuji!

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj, nemate prosim jiny zdroj, kde by se serie dala stahnou? nebo to lze jen pres email? moc diky

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj, prosím také o poslání na decol@email.cz. moc diky

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, taky moc moc prosím o zaslání celé série na mail. Kiki.myk@seznam.cz
    ☺️

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, moc prosím o zaslání všech dílu na email catie987@gmail.com. Děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  58. Ahoj, kdyby jste někdo měl zájem tak tady posílám link na discord: https://discord.gg/PWpDEXqD kde se bavíme o knížkách a můžete tam nalézt i typy na nové knihy. Já sama jsem se tam dnes přihlásila a vřele doporučuji. Jsou tam moc fajn holky, samozřejmě milují knihy stejně jako my. A hlavně všechny víte, že jsme jiný, ale tam hned zapadnete. Poznáte, že v tom nejste samy, že je nás tu víc, které chtějí utéct do jiného kouzelného světa!❤️

    OdpovědětVymazat
  59. Kdo by jste chtěli poslat všechny díly, tak mi napište vaše maily a ráda vám je přepošlu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc prosím o zaslání dílů Dvůr křídel a zmaru.
      Děkuji moc

      Vymazat
    2. Ahoj, ještě jednou prosím o zaslání Dvůr křídel a zmaru, předtím jsem nenapsala e-mail.
      matpat824@gmail.com
      Děkuju

      Vymazat
    3. Dobrý den,prosím o zaslání celé série na e-mail bitalovaa@gmail.com. Moc děkuji

      Vymazat
    4. Ahoj, moc prosím o zaslání na e-mail magdahavlenova@gmail.com.
      Díky moc :)

      Vymazat
    5. Ahoj prosim o zaslani na email lugia249@protonmail.com dekuji!

      Vymazat
    6. Ahoj, moc prosím o zaslání celé série na ww004@seznam.cz, mockrát děkuji za tvůj čas :)

      Vymazat
    7. Ahoj, také bych chtela moc poprosit o zaslání série na email kacka.hlavat@seznam.cz, moc děkuji.

      Vymazat
    8. Ahoj, mohla bych taky poprosit? b.cerna98@gmail.com

      Vymazat
    9. Ahoj, mohla bych o poslani taky pozadat? Moc dekuji.
      enalk@seznam.cz

      Vymazat
    10. Poprosim o všechny díly na email FrydlovaKrist@gmail.com

      Vymazat
    11. Taky moc prosím o zaslání všech dílů na email zidkova.marketa@post.cz

      Vymazat
    12. Ahoj, moc prosím o všechny díly na mail nikol.koudelkova@seznam.cz díky díky díky

      Vymazat
    13. Ahoj, mohu poprosit o zaslání série na email ivcapod@gmail.com, pokud je to možné? Předem mockrát děkuji <3

      Vymazat
    14. ahoj vím že jsi to napsala před delší dobou ale byla bych moc ráda kdyby jsi mi celou serii poslala na email jelinkovaa@post.cz děkuji předem

      Vymazat
    15. Ahoj, bola by si prosím zlatíčko a tiež mi poslala celú sériu?
      Ďakujem. 💜

      natalkapaulovicova44@gmail.com

      Vymazat
    16. Ahoj, netuším, jestli na tento blok ještě někdo chodí, ale kdyby bylo možné poslat mi na email 3. díl Dvůr křídel a zmaru, byla bych nejvděčnější <3
      julik18@seznam.cz

      Vymazat
    17. Dobrý den, mohu poprosit o zaslání celé série na email? ❤️ Moc děkuji!
      Email: kocveldovahan@gmail.com

      Vymazat
    18. Dobrý den, můžu poprosit 3. a 4. díl poslat na mail kristinasusotova83@gmail.com? Děkuji

      Vymazat
    19. Dobrý den, bylo by možné zaslat celou sérii na email bkubinova.31@gmail.com
      Děkuji

      Vymazat
  60. Dobrý den, ráda bych poprosila a přeposlání celé série, pokud by to bylo možné na raszkovali@gmail.com. Děkuji za ochotu :)

    OdpovědětVymazat
  61. Dobrý den, nemohl by mi někdo prosím přeposlat celou sérii na email? marketaknoppova02@gmail.com předem moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  62. Holky, je to na uložto https://uloz.to/file/mrOMgiTDZDwO/s-j-maas-dvur-trnu-a-ruzi-rar# 😊

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj prosím,bylo by možné,kdyby mi některá z Vás která knížky již má poslala předposlední 3 díl knihy a následně i poslední díl ?�� Byla bych za to moc vděčná. Můj e-mail,kde můžete knihy poslat je:
    niki.klimes@seznam.cz


    Ještě jednou moc děkuji��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych byla ráda za předposlední prosím

      @terezaoko@gmail.com

      Vymazat
  64. Ahoj, aj ja by som poprosila o zaslanie celej série na mail palova.gabika@gmail.com
    Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj mohol by mi prosim niekto poslat 3.a 4.diel? Dakujem
    Kroohy@email.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Poprosim o všechny díly na email FrydlovaKrist@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj, všechny odkazy mi píší, že soubory už neexistují - mohla bys mi prosím sérii zaslat na email barbule.s@seznam.cz? Předem moc děkuju. Přečetla jsem si první díl a nemůžu se dočkat až si přečtu zbytek.

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj, pokud by kdokoli byl tak hodný, byla bych ráda kdyby mi celou serii taky někdo poslal na mail (thia123@seznam.cz). Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj, prosím o zaslání celé série na mail siriusorionblack@seznam.cz. Děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj taky bych hrozně moc prosila o zaslání na mail - valentina-si@seznam.cz , děkuji mockrát❤

    OdpovědětVymazat
  71. Ahoj.nahodou už storka?moc moc ďakujem
    Katarinasebelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Můžu poprosit o zaslání série na Andrea.N1@seznam.cz děkuji

    OdpovědětVymazat
  73. Ahojky , mohla bych poprosit o zaslání serie na email? miskavasko13@seznam.cz. Byla bych Vám moc vděčná <3 <3 a předem děkuji

    OdpovědětVymazat
  74. Dobrý den, bohužel mi nejde knihy stáhnout mohla bych poprosit o zaslání 3 a 4 dílů? Popřípadě 5? babu195@seznam.cz moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  75. Dobrý den nejdou mi stáhnout knihy, pokud by to bylo možné o zaslání 3 a 4 dílu? adelka.muska@gmail.com děkuji

    OdpovědětVymazat
  76. Prosím moc o zaslaní posledních 2 dílu na adelapopelkova120@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Dobrý den, moc bych prosila o zaslání dvou posledních dílů na email kamaluk@seznam.cz
    Byla bych moc vděčná <3, na internetu už nejde ani nikde zakoupit.
    Předem moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  78. Dobrý den, také bych chtěla poprosit o zaslání dvou posledních dílů(Dvůr křídel a zmaru
    Dvůr mrazu a hvězd) na mail FantasyBooks@email.cz
    Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  79. Dobrý den, mohla bych poprosit o zaslání série na o.johanka2003@seznam.cz
    Moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj, mohla bych poprosit o zaslání třetího dílu na e-mail folcova.n@seznam.cz. Předem děkuju

    OdpovědětVymazat
  81. Dobrý den, mohla bych Vás také požádat o zaslání dílů Dvůr křídel a zmaru a Dvůr mrazu a hvězd na e-mail: raechell@centrum.cz, moc děkuji p.

    OdpovědětVymazat
  82. Ahoj, mohla by som poprosiť o zaslanie Dvůr křídel a zmaru, Dvůr mrazu a hvězd.
    Ďakujem veľmi pekne. lucia.kanoczova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Zdravím, můžu požádat o Dvůr křídel a zmaru a Dvůr mrazu a hvězd? Moc prosím! kackanemcova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Dobrý den, mohu poprosit o zaslání celé série na email? ❤️ Moc děkuji!
    Email: kocveldovahan@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojte, mohli by ste aj mne prosím poslať celú sériu? Vopred veľmi pekne ďakujem.
      Email: natalkapaulovicova44@gmail.com

      Vymazat
  85. Ahoj Val Hal, bohužel již nejde koupit epub 3. díl Dvůr křídel a zmaru. Mohla by jsi mi ho prosím zaslat na email: simeckova.z@email.cz?! Ráda na oplátku pošlu jinou knihu. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  86. Ahojky, nemůžu sehnat Dvur křídel a zmaru. Můžu take poprosit zaslat na e-mail: zannule@seznam.cz předem děkuji

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj, taky bych chtěla moc moc poprosit o zaslání dvou posledních dílů na email (martina161@seznam.cz). Moc děkuji!! 😁

    OdpovědětVymazat
  88. Zdravím, i já bych chtěla poprosit o poslední dva díly ❤️ acervenaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Prosím o zaslání dílu 3 a 4. Děkuji
    Na e-mail ritaa1001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Ahoj prosím někoho o zaslání posledních dvou dílů na email tasenka@seznam.cz mockrát děkuji. O knihu jsem přišla a teď už nejde nikde sehnat.

    OdpovědětVymazat
  91. Ahoj, o třetí knihu jsem přišla a protože se absolutně nedá sehnat tak našel by se tady náhodou někdo, kdo by ji měl? Jedná se teda o dvůr křídel a zmaru a nechce se mi číst ve slovenštině.. Kdyby byl někdo tak hodný a poslal mi to na email sandra.mlynarova@gmail.com děkuji moooc.

    OdpovědětVymazat
  92. Neskutočne dobrá séria :) Miljem ju. Patrí medzi moje najobľúbenejšie :)

    OdpovědětVymazat
  93. Ahoj, prosím o zaslání serie na zdrazilovabara@seznam.cz. Soubory nejde stáhnout. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  94. Dobry den, prosim o zaslani cele serie na p.vendik@centrum.cz. Moc dekuji :)

    OdpovědětVymazat
  95. Dobrý den, prosím o zaslání série na apolenka.zakova@seznam.cz. Děkuji:)

    OdpovědětVymazat
  96. Ahoj, prosím o zaslání serie na terkasladkova026@seznam.cz. Soubory nejde stáhnout. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  97. Ahoj mohla byste mi prosím některá poslat všechny díly na paro.l@seznam.cz? Moc moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj, prosím, jestli máte někdo celou sérii, mohu poprosit o zaslání na email adelahubner@gmail.com?
    Předem moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  99. Ahoj, prosím o zaslání celé série, jestli je to možné, na email elenka.svob2@gmail.com. Moc děkujii!

    OdpovědětVymazat
  100. Ahoj, mohla bych Vás taky poprosit o zaslání posledních 2 dílů na mail? katekucejova@gmail.com předem moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  101. Ahojky, můžu poprosit celou sérii na e-mail, nejdem mi stáhnout
    honuska14@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Ahoj, mohla bych poprosit o zaslání celé série na mail ver.thomova@seznam.cz. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  103. Zdravím mohu také poprosit o knihy na email veselajaroslava333@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Ahoj. Poprosím hocikoho o dvur kridel a zmaru v češtine iba do mailu zuzanajurcova99@gmail.com. Moc ďakujem

    OdpovědětVymazat
  105. Ahoj, pokud by to bylo možné, chtěla bych vás poprosit o zaslání posledních 2 dílů série na email: lenkamatej71@gmail.com
    Předem děkuji.

    OdpovědětVymazat
  106. Dobrý den. Mohla bych poprosit obposlani všech dílů na e-mail elli.minator11@gmail.com moooc dekuji

    OdpovědětVymazat
  107. Dobrý den,
    mohla bych poprosit o poslání na e-mail : radka145@seznam.cz.
    Předem děkuji

    OdpovědětVymazat
  108. Dobrý den. Mohla bych poprosit poslani všech dílů na e-mail dlabalova.v14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Dobrý den. Přidávám se k ostatním kteří touží si přečíst tuhle sérii mohla bych též popis o zaslání knih na email? petkaburdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Zdravím!
    Mohla bych také poprosit o zaslání serie na email?
    Tereza.fait@gmail.com
    Převelice děkuji!

    OdpovědětVymazat
  111. Ahoj prosím byla by možnost poslat knihy na email prcikova7@seznam.cz
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  112. Dobrý den, moc prosím o zaslání knih na katerina.husakova2@gmail.com děkuju❤️

    OdpovědětVymazat
  113. Dobrý den, pokud by to šlo, moc bych prosila o zaslání posledních 2 dílů (hlavně Dvůr křídel a zmaru) na mail eryss@post.cz. Moc moc děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  114. Pardon, myslela jsem hlavně Dvůr mrazu a hvězd :)

    OdpovědětVymazat
  115. Dobrý den mohla bych poprosit o zaslání všech čtyř dílů na email : trza09@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Dobry den, mohla bych take poprosit o zaslani knihy dvur mrazu a hvezd?
    Na email: katulemala@seznam.cz
    Moooooc dekuju

    OdpovědětVymazat
  117. Dobrý den,

    mohu poprosit kohokoliv zaslat knihy na e-mail nikolagoldova@seznam.cz

    <3<3<3
    Moc děkuuuji

    OdpovědětVymazat